Slunce, moře, leháro, hory, túry, jo a taky chystat pro vás novinky...tak to je zatím moje letošní léto :) 

09.08.2019

Zabalily jsme s mamkou kufry a letěly jsme si "odpočinout" k moři. Noo, tak to nevyšlo, žádný odpočinek se nekonal, pořád jsme někde lezly a to doslova :D. Pak jsem odjela na dámskou jízdu do Krkonoš a tam jsem se pro změnu vyškrábala na Sněžku a nachodila tak miliardu kilometrů, což si myslím, že je u mě fakt výkon roku a ti co mě znají, tak by to určitě potvrdili :D. Takže jsem si potřebovala od těch všech dovolených a sportovních výkonů vážně "odpočinout".  A konečně se mi to povedlo, sedla jsem si ke korálkům s tím, že vám udělám radost a vymyslím "pár" novinek. A jak jsem tu tak navlékala, tak vzniklo skoro 20 nových náramků. Máte radost? Já jo :)

Dneska jsem je všechny dala na e-shop, takže už teď můžete vybírat! A ještě to nekončí! V srpnu vás čekají minimálně  2 soutěže o náramky. Soutěž bude probíhat na Instagramu, takže nás sledujte, ať vám to neuteče :). Také budu pomalu vymýšlet podzimní náramky a budu ráda, když mi napíšete, jaké barvy a nebo minerály byste na podzim chtěli na e-shopu najít :) Mějte krásné léto plné zážitků!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky