1. máj lásky čas

07.04.2019

Co pro vás znamená 1. máj? Oslava jarní přírody? Oslava lásky? Nebo prostě svátek práce? To by mě fakt zajímalo, protože co vím, od svého okolí, tak oslava lásky je pro ně spojena s Valentýnem. Jasně, proč ne!

Já mám raději máj. Už bývá krásně teplo, příroda je zelená a všude kolem rozkvetlé stromy. No a ta pusa, ta pusa pod třešní (.....když není třešeň, tak prostě nějaký rozkvetlý strom se vždycky najde) to je přece děsná romantika. Já si myslím, že každá holka se na tu každoroční pusu těší! Tak jako já, akorát většinou ji nějak nestihnu dostat :)

Takže navrhuji výzvu pro pány a připravte se na 1. máj letos včas! Kdybyste tak věděli, jakou radost nám tím uděláte a jak moc nás překvapíte!!!!! A co k té očekávané puse letos připojit ještě dárek! S ručně vytvořeným náramkem z minerálních kamenů nemůžete šlápnout vedle :) 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky